Новодунаєвецька селищна рада оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади заступника начальника відділу організації надання адміністративних послуг та юридичного забезпечення виконавчого комітету Новодунаєвецької селищної ради.
До участі в конкурсі запрошуються особи, які відповідають таким вимогам:
- громадянство України;
- досконале володіння державною мовою;
вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
стаж роботи в галузі права не менше 5 років
- володіння знаннями чинного законодавства;
- володіння основами діловодства;
- володіння навиками роботи на ПК
До конкурсної комісії подаються такі документи:
- заява;
- особова картка ( форма № П2-ДС);
- копія документа про освіту;
- паспорт (1, 2, 11 сторінки);
- автобіографія;
- медична довідка про стан здоров’я (Форма 133-о);
- копія військового квитка (для чоловіків);
- дві фотокартки розміром 4х6.
Під час проведення конкурсу кандидати складають іспит.
Термін подання документів 30 календарних днів (до 22.04.2021 року).
За додатковою інформацією щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, умов конкурсу, звертатися за адресою: Хмельницька область, Дунаєвецький район, смт. Дунаївці, вул. Чорновола, буд. 19