Дунаєвецька селищна об'єднана територіальна громада
Дунаєвецький район, Хмельницька область

У Хмельницькому РВ АМУ навчалися налагоджувати комунікаційну діяльність ОТГ

    У Хмельницькому четвертого жовтня відбувся практикум із застосування законодавства на тему: «Інформаційна відкритість громади: цілі, завдання, інструменти. Брендування громад». Захід організовано Хмельницьким регіональним відділенням Асоціації міст України у рамках проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні «ПУЛЬС».

  Модератор заходу – регіональний консультант з комунікацій проекту ПУЛЬС на Хмельниччині, журналіст з багаторічним досвідом Анна Сіра.

   Під час практикуму було розглянуто наступні питання:

  1. Відкритість громад: значення прозорості та оперативності подання інформації
  2. Інструменти інформаційної відкритості громади: сайт, сторінки в соцмережах, офлайн-інформування.
  3. Ефективна внутрішня комунікація як запорука якісної інформаційної роботи громади.
  4. Алгоритми роботи з онлайн- та офлайн інформування: шаблони, інструменти, методи збору, обробки та «упаковки» інформації.
  5. Інформування для брендування: як створити бренд та маніпулювати інформацією заради позитивного ефекту.

  На заході були присутні представники міських, селищних та сільських громад Хмельниччини. Дунаєвецьку селищну об’єднану територіальну громаду представляли спеціаліст відділу юридичного забезпечення та державної реєстрації виконавчого комітету селищної ради Лілія Райтаровська та бібліотекар селищної бібліотеки Альона Каневська.

  Учасники отримали додаткові знання щодо напрямків та особливостей формування комунікаційної діяльності в громадах. Зокрема, обговорили нюанси та вимоги законодавства про доступ до публічної інформації та інформування про діяльність ОМС, мету наповнення сайту та прийоми роботи з інформацією, формування системи внутрішнього інформування та обміну даними між «комунікаційниками» ОМС та підрозділами, закладами, підприємствами, способи та засоби роботи зі ЗМІ, важливість гігієни інформаційного поля для формування бренду території та громади.

  Під час заходу учасники отримали також пам’ятки та алгоритми роботи з сайтом, сторінкою у ФБ, шаблони новин та інші інструменти, які полегшать налагодження ефективної комунікаційної роботи у громадах.

 



« повернутися до списку новин